Ultimele Noutati

28 Jul 2017
Planificarea inceperii cursurilor in NOIEMBRIE 2017

Cursurile  detalii.

Acasa » Cursuri » C062 Confectioner componente electronice

Curs: C062 Confectioner componente electronice



CURS DE CALIFICARE

 

Timişoara, Strada Putna, Nr. 14A



Competente profesionale obtinute la absolvirea cursului CONFECTIONER COMPONENTE ELECTRONICE:
 1. Efectuarea de calcule matematice
 2. Aplicarea sistemelor de asigurare a calităţii
 3. Comunicarea interactivă la locul de muncă
 4. Planificarea sarcinilor şi a timpului de lucru
 5. Respectarea normelor de tehnica securităţii muncii
 6. Diagnosticarea şi remedierea subansamblelor electronice
 7. Înscrierea şi ştergerea memoriilor EPROM
 8. Interpretarea desenului tehnic
 9. Întreţinerea curentă a maşinilor, utilajelor şi echipamentelor din exploatare
10. Măsurarea mărimilor electrice
11. Măsurarea mărimilor neelectrice
12. Operarea la maşini şi echipamente pentru procese automate / semiautomate
13. Realizarea conexiunilor electrice prin lipire
14. Remedierea defectelor de asamblare şi lipire
15. Testarea circuitelor imprimate pe testoare automate şi remedierea
16. Testarea componentelor electronice / electromecanice
17. Testarea şi calibrarea subansamblelor şi echipamentelor
18. Testarea şi punerea în funcţiune a aparatelor şi echipamentelor electronice
19. Testarea subansamblelor electronice pe testoare automate
20. Utilizarea aparaturii de măsură şi control
21. Utilizarea sculelor şi dispozitivelor manuale

 Formatorul, AVRAM IONEL ADRIAN, sef de lucrari Facultatea de Electronica si Telecomunicatii din Universitatea Politehnica Timisoara, specialist in domeniul electronicii si proiectarii asistate de calculator. Experienţa în realizarea lucrărilor aplicative în domeniul electronicii si proiectarii asistate de calculator, sunt activităţi care-l recomandă pentru acest curs. Cunoaşte şi întelege obiectul formării; are capacitate de stimulare a creativităţii necesare pentru adaptarea la condiţiile noi care apar continuu pe parcursul desfaşurării acţiunii formative, are capacitatea raportării la realitatea formativă cu mijloace specifice inteligenţei generale; are capacitatea cunoaşterii şi  abordării cursantului simultan ca realitate intelectuală, afectivă, motivaţională, volitivă, caracterială; are capacitatea transmiterii informaţiei la niveluri de înţelegere şi de aplicaţie valorificabile în sens prioritar formativ.