Cursul DESIGNER PAGINI WEB & MARKETING DIGITAL, derulat în Timişoara, este curs de specializare, acreditat ANC, cu CERTIFICAT DE ABSOLVIRE eliberat sub egida Ministerului Muncii şi a Ministerului Educaţiei, recunoscut UE. Cursul urmăreşte formarea profesională a persoanelor absolvente ale ÎNVĂŢĂMÂNTULUI LICEAL şi presupune formarea profesională a persoanelor care sunt interesate de dezvoltarea paginilor WEB şi marketingul digital al informaţiilor promovate prin paginile WEB.
CURS DE SPECIALIZARE ONLINE
COR: 216613 - Designer pagini WEB
Condiţii de acces: Învăţământ liceal
Programa de pregatire pentru cursul DESIGNER PAGINI WEB & MARKETING DIGITAL:
PARTEA I. SEO (Search Engine Optimization) & Marketing
1.1. Mediul IT - suport pentru marketingul actual: Introducere, Notiuni despre motoarele
de căutare, Google, Indicatori de performanță;
1.2. Despre căutarea informațiilor: unelte, cuvinte cheie, căutarea concurenței în SERP
1.3. Marketing digital: legătura cu SEO, strategii;
1.4. Planificarea în marketingul digital: buyer persona, cuvinte cheie, optimizări;
1.5. Analiza elementelor SEO: metode și strategii de căutare;
1.6. Auditul unui site;
1.7. Continutul unui site, copyright, tratarea conținuturilor, costuri;
1.8. Implementarea strategiilor de marketing: obiective, prețuri, servicii.
PARTEA II. Reclame Facebook
2.1. Structura platformei Facebook Ads: tipuri de Ads, obiective (vânzare, lead, notorietate,
clickuri, engagement, etc), strategii de corelare între Ads și obiective;
2.2. Construirea audienței: filtre, audiențe clasice, audiențe de remarketing, audiențe
“lookalike”, strategia campaniei publice pentru baza audiențelor și optimizarea lor;
2.3. Optimizarea pe parcuri a campaniilor în funcții de feedback-ul audienței;
2.4. Analiza campaniilor cu Facebook Ads: instrumente de analiză Facebook, instrumente
de analiză externe Google Analytics.
PARTEA III. Google Ads
3.1. Campanii Google Ads: tipuri, eveoluția și principiile campaniilor, structura contului,
setările generale ale contului;
3.2. Setările campaniilor: cuvinte cheie, pașii dezvoltării unei campanii, reguli pentru
anunțuri;
3.3. Google Display: determinarea audienței, Remarketing, pașii dezvoltării unei campanii;
3.4. Campanii Youtube Ads, determinarea audienței, tipuri de anunțuri, pașii dezvoltării
unei campanii;
3.5. Google Shopping for eCommerce: structura campaniei, strategii șî tipuri de licitație,
pașii de realizare a unei campanii;
3.6. Optimizarea campaniilor pe baza rezultatelor: Google Analytics, setarea obiectivelor.
PARTEA IV. Designer pagini WEB. Realizarea site-urilor pentru eCommerce
4.1. Coduri HTML;
4.2. Marcaje CSS;
4.3. Principii de organizare vizuala, folosirea culorilor, semnificativ, design pentru WEB;
4.4. Optimizarea și realizarea unei pagini WEB;
4.5. Constructia unui site WEB: design grafic, animatii, programare WEB, housting
(Adobe, PHP, MySQL, Java Script, ASP, jQuery, Ajax, CSS, Windows, Linux).
Competenţe dobândite:
- Analizarea scopului paginii web în contextul marketingului digital;
- Proiectarea structurii sit-ului;
- Procesarea imaginilor, crearea de animaţii şi flash-uri;
- Elaborarea de prototipuri;
- Realizarea sit-ului;
- Testarea sit-ului;
- Publicarea şi promovarea sit-ului;
- Întreţinerea sit-ului.
Examen: Teste grilă (proba scrisă), Proiect (proba practică).
Diploma: Certificat de absolvire sub egida Ministerului Muncii şi a Ministerului Educaţiei.